Škola volá!

25.08.2020

Ahoj všichni,

tak už je to tady zase, prázdniny končí a to znamená jediné, vracíme se do té mučírny.
Během prázdnin jsem se Vás snažila zásobovat co nejvíc božími fakty o lidech ze školy, ale někteří odchází a někteří noví se pro změnu nastupují. Takže sbohem naše lásko Jayi, věříme, že tvé vlasy jsou stále stejně boží, i když jsi v Africe a pomáháš tam stavět školu. A mimochodem, mám dobrou zprávu. Jay má mladšího bratra Kevina, který k nám letos nastupuje. A ano dámy, je skoro stejně sladkej, takže možná by stálo za to zatnout zuby a těch pár let si na něj počkat.

Sebastian Cruis se ještě stále nevrátil z Hawaie, každopádně Monica, která přiletěla na dovolenou na Hawai z Paříže, přidala na instagram do instastories tohle:

Musím říct, že když jsem se k té fotce dopracovala, dost mě to šokovalo. To co tam ten kluk předvádí vypadá skoro jako úsměv! Takže na nějaký cizí holky na Hawai se usmíváš, ale na holky ze svý školy ne?! No... zbývá mi zjistit, jestli zůstalo u masáže nohou, ale upřímně o tom pochybuji.

Tak to by bylo k dnešku vše, ale nebojte se, drbů je třikrát tolik, co lidí na škole. A pokud i vy na někoho něco víte, nezapomeňte mi to napsat.

S láskou Vaše
Secrecy!



© 2018 StribrneRPGSnu@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky