Naše pravidla

Úrovně

Během hry budete procházet různými úrovněmi.

  • Schopnost najít uvědomit si, že jsem ve snu - lucidní snění
  • Schopnost objevit svoje dveře
  • Projít dveřmi na chodbu
  • Projít s předmětem dotyčného do jeho snu
  • Měnit prostředí kolem sebe
  • Umět lehce změnit svou podobu (barva vlasů, očí, hlas...)
  • Vytvořit nějaký předmět nebo zvíře
  • Umět se změnit v libovolné zvíře nebo věc
  • Vysnít si nějakého člověka
  • Umět se změnit v jiného člověka
  • Proměnit se v něco abstraktního
  • Dokázat něco změnit na jiných lidech, kteří se taky prochází chodbou
  • Donutit lidi k náměsíčnosti

Abyste získali jednotlivé schopnosti, budete muset procházet různými zkouškami. Pokud usoudíme, že vám schopnost můžeme přiřadit, objeví se to ve vašem profilu. Vše záleží na vašich schopnostech a vaší aktivitě. Občas také budou probíhat zkoušky, díky kterým budete moct získat novou schopnost nebo postoupit na vyšší úroveň.

Přihlašování

Jelikož je potřeba se do každého chatu přihlásit, žádáme vás, abyste se přihlašovali pouze pod vlastním jménem. Je zakázáno přihlašovat se pod jménem jiného hráče, nebo jako vypravěč.

Vlastní snové chaty

Jelikož každý hráč na našem projektu vlastní svou vlastní snovou místnost za snovými dveřmi, ve které se octne pokaždé, když usne a něco se mu zdá, je povoleno si v těchto chatech vypravěčovat ve vlastním emote a ovládat tak situaci, která v danou chvíli v daném snu nastává. Stále je však nutné dodržovat pravidla daných úrovní, kterých jste dosáhli.


Jména

Do hry preferujeme jména anglická nebo zkrátka cizí, jelikož děj knihy se odehrává v Londýně, kde jen s malou pravděpodobností bude navštěvovat školu pět Kačenek Novákových nebo Karlíků Vomáčků.

Věk

Aby vaše postava mohla hrát ve školních chatech a zároveň byla už tak trochu uvědomělá, vymezili jsme věkovou hranici pro vaše studentské postavy mezi 13 a 19 lety.

Jazyk

Naše hra je určena pro české i slovenské hráče. A ačkoliv my píšeme našimi rodnými jazyky, měli bychom si uvědomit, stejně jako u jmen, že děj se odehrává v Londýně a tak naše postavy s nejvyšší pravděpodobností mluví anglicky. Proto bychom neměli herně poukazovat na rozdíly v naší řeči. Pokud je vaše postava jiné národnosti, než anglické, je povoleno několik krátkých frází nebo slov její rodnou řečí.

Štěpení

Jelikož vaše postava je jen jedna a žije v reálném světě bez čar a kouzel, nebo jakéhosi obraceče času, nedovede být na více místech najednou. Je proto povoleno hrát s vaší postavou vždy jen v jedné herní místnosti.


Počet postav

Možná se ptáte, kolik vlastně na našem projektu můžete mít postav, někdy je těžké rozhodnout se, za koho chci hrát, když mám tolik nápadů! Můžete mít postav kolik chcete, podmínkou však je, že všechny nesmí chodit do snů jiných. O chození do snů bude smět vědět pouze polovina nebo "menší polovina" vašich postav. To znamená - Pokud mám dvě postavy, jedna smí chodit do snů, druhá ne. Pokud mám tři postavy, stále smí do snů chodit pouze jedna. Pokud mám čtyři postavy, do snů smějí chodit dvě. Nezakládejte si ale prosím nesmyslná počet postav, pokud je nebudete stíhat. Berte to jako tamagoči,  nechcete přece, aby umřely

Herní místnosti


Screeny

Pokud odehrajete nějakou hru, pošlete nám screeny na email StribrneRPGSnu@seznam.cz
Ve chvíli, kdy k nám screeny dorazí je uložíme do archivu, nikde je nebudeme zveřejňovat, ale hra tím bude považována za platnou. Po odeslání můžete smazat chat, aby nikdo vaši hru neviděl. V levém sloupci kliknete na Room Actions a pak na Cleared room.

Nápověda: Pokud nevíte, jak vytvořit screeny, je to snadné. Nad tlačítkem delete na vaší klávesnici se nachází tlačíko PrtSc. V případě, že ho zmáčknete, vytvoříte screen. Ten pak vložíte například do malování nebo třeba wordu a oříznete. Screeny ukládejte pod jménem postav, názvem místnosti a číslem.
Např.: Johnny Depp, Leonardo DiCaprio - bar 1


Herní místnosti (chaty)

Úplně všechny hry (volný čas vaší postavy, její pohyb na chodbě plné dveří, školní výuka, oslavy, konkrétní sny...) se odehrávají právě v těchto chatech. Do hry se zapojíte právě pomocí RPG příspěvků, jejichž příklad jsme zmiňovali v pravidlech pro Neználky. (emote, myšlenky, řeč)

Online uživatelé

Vpravo nahoře máme možnost v našich chatech vidět, kdo všechno je v daném chatu online. Můžou to být ale hráči, kteří pouze přišli nakouknout, co se děje, nebo mají teprve rozepsaný příspěvek. Dokud postava do chatu herně nevstoupila (tedy neodeslala RPG příspěvek), není v chatu přítomna a nelze jí nijak oslovovat ani na ní poukazovat!

Vypravěč

Jelikož hráči sami nejsou povoláni k vypravěčování ve vlastní hře, existuje herní prvek zvaný "VYPRAVĚČ", který slouží ke zpestření hry a rozvinutí děje. Rozhodně by neměl hru nijak kazit, znepříjemňovat nebo něco podobného. Nutno však podotknout, že co řekne vypravěč je svaté a všichni v daném chatu by se tím měli řídit. Ovládat vypravěče je povoleno pouze adminům.

RPG upozornění

Je pomůcka pro adminy určená pro upozorňování hráčů na různé věci. Na rozdíl od Vypravěče nepopisuje, co se děje ve hře, ale je určena spíše k mimo herním záležitostem. Např. Upozornění na herní chyby a nesmyslnosti ve hře nebo upozornění hráčů na nějaký detail atd. Též je povoleno přihlašovat se pod RPG upozorněním pouze adminům.

Odchod z místnosti

Jak je popsáno již v bodě "online uživatelé" herně přítomný je pouze ten, kdo odeslal RPG příspěvek. Pokud v seznamu online uživatelů jméno daného hráče zhasne, ale neodeslal příspěvek, že odchází, je stále počítán za přítomného. Proto je nutné vždy odeslat příspěvek o herním odchodu, i kdyby to bylo na rychlo a měl obsahovat pouze slovo "Odchází."

Pro lepší představu:

Představte si, že máte Avatara, jako v onom filmu. (Avatar) Vaším avatarem je vaše postava, která bez vás jako by nežila. Dokud si nesednete ke hře a něco s ní neodehraje, neprožívá zkrátka nic zvláštního. Jakmile si sednete k počítači a začnete hrát, je to, jako byste se uložili do truhly pro ovládání avatara. Vaše postava se probudí, chodí, mluví, zpívá, cítí atd. Vše, co vy jí povolíte. Když dohrajete hru a odejdete z místnosti, vaše postava se jakoby uloží do jakéhosi imaginárního bezpečného prostoru, kde na vás počká, dokud si znovu nelehnete do truhlice, abyste jí mohli ovládat. Pokud z místnosti herně neodejdete, ale zvednete se z truhlice a odejdete, vaše postava zůstává uvězněna a bezbranná v dané místnosti, dokud se k ní nenavrátíte.

© 2018 StribrneRPGSnu@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky